יום שלישי, 17 בינואר 2017



קצת על פוליטקה וחיות אחרות.


כמו הרבה מקרים, גם את התוכנית הזו מצאתי בטעות, ביום קיץ חם ומהביל.  התקופה היא קיץ ישראלי חם, לח ולוהט.  המקום:  תל אביב. התוכנית מדברת על פוליטיקה, אקטואליה ודברים אחרים שאינם קשורים לשני הנושאים האחרים.  נושאים כדוגמת קוקטילים, מדד האושר בדנמרק לעומת ארה"ב, או הפרק שמדבר על תרומות דם של נשאי HIV.  כך בקיץ האחרון, בעיצומה של מערכת בחירות לנשיאות בכל פרק טום אשברוק מארח אנשים שקשורים לנושא שעליו הם מדברים, התוכנית מאפשרת למאזינים  ולאנשים שמתקשרים לתוכנית להביע את דעתם על חוויותיהם האישיות ואיך המאורעות שמתרחשים בעולם קשורים לחייהם היום יומיים.  לפי דעתי, זו גם הגדולה של התוכנית.




טום אשברוק, מגיש התוכנית הוא עיתונאי אמריקני מבוסטון שהחל את דרכו המקצועית לאחר אירועי 11 בספטמבר 2001.   הוא חי בעבר מספר שנים במזרח הרחוק וכתב עבור מספר עיתונים מובילים ברחבי העולם על הנעשה בהודו, הונג קונג, סין, אפריקה ועל הנעשה במקומות שונים בעולם.



הפרק שאותו שמעתי בקיץ האחרון, היה פרק אודות קוקטליים.  בתור אדם שאוהב לפעמים לסיים את היום עם משקה אלכוהולי קטן, אהבתי מאד את הפרק שנתן גם מספר הצעות ומתכונים לקוקטיילים נחמדים ופופולריים במיוחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה