יום שלישי, 17 בינואר 2017




לצאת מאזור הנוחות!!!


את הסיפור של היום  מתחילים מהסוף.   בפודקאסט האחרון ששמעתי היתה התייחסות למשפט שכולנו בטח שמענו הרבה מאד פעמים.  המשפט אומר משהו כמו שסיומן של תקופות בחיים הם בעצם תחילתו של משהו חדש שונה.


התוכנית ששמעתי נקראת יזמות או למות.  זהו פודקאסט ישראלי שמגיש יוסי דהן.  על מר דהן לא הצלחתי למצוא מידע; אולם מן התוכנית אפשר להבין שמדובר באיש הייטק או בעל רקע טכנולוגי כלשהוא.  בתוכנית יוסי דהן מדבר ומראיין יזמים בתחומים שונים ומגוונים אשר התחילו את דרכם המקצועית בתחום הייטק; הם עובדים בארץ ובחו"ל בהצלחה מרובה.    המרואיינים בתוכנית מדברים על השלבים השונים בחייהם, כיצד הם התחילו את החברות שלהם, הם מספרים סיפורים שקשורים בחייהם המקצועיים וגם מספרים סיפורים מיוחדים על אנשים וסיטואציות שונות שקרו להם במסגרת עבודתם.


סיפור אחד שכזה, ניתן למצוא בפרק שבו יוסי דהן מדבר עם שרגא כץ, מייסד חברת סרגון - שעוסקת בפיתוח טכנולוגיות לטלפונים ניידים והיום הוא מנהל בכיר בקרן הון סיכון.




התוכנית השנייה שהשפיעה עלי, היה המפגש של יוסי דהן עם אלון גל.  אלון גל היה בעברו מבכירי מאמני השחיה בארץ, וכיום הוא מאמן אישי / יזם שעוסק באימון אישי ושינוי דפוסי חיים.  בראיון עימו הוא מספר סיפורים על אנשים שעשו שינויים מרחיקי לכת בחייהם הפרטיים, או בחיי החברות שלהם.  אלון גל סיפר בראיון על שיפור יכולת המכירה של אנשי מכירות וכיצד אפשר לצאת מהאזור הבטוח והמוכר של חיינו.  




פתחתי את הפוסט בכותרת לצאת מאזור הנוחות.  לאחר האזנה לתוכנית, הבנתי למעשה שאזור הנוחות שלי, הוא הבטחון התעסוקתי שלי והעובדה שכיום אני נאלצת לחפש עבודה חדשה.  עובדה זו דורשת ממני לחפש עבודה אומנם לא רק כמזכירה משפטית, אלא גם להגיש מועמדויות לתפקידים שבעבר לא הייתי חושבת לנסות להתקבל אליהם, כדוגמת עבודות מזכירות למנהלים שנמצאים במשרות בכירות ובתפקידים בכירים במשק.

תגובה 1:

  1. התחברתי לצאת מאזור הנוחות כי זה פוגש אותי בכל מיני מצבים בחיים מלשנות הרגלים ועד לדברים חדשים כמו עבודה חדשה או שאני מכירה אנשים חדשים.

    השבמחק